- 10/okt

Idag vaknade jag som vanligt av Akilas puss-attack haha :D då såg jag att solen sken, himlen var alldeles klarblå.. Åhh så det blev att snabbt slänga på sig kläder o sen gå ut i skogen på en långprommis. Hur underbart som helst :) Jag gillade det näästan lika mkt som Akila ;) haha hon var alldeles tokig o sprang runt som en galning genom hela skogen. Älskling! :D Jag hade med mig kameran faktiskt, dock fick jag ingen fin bild på henne.. Det är ju omöjligt när hon vägrar stå still haha. Men en helt ok fick jag iaf ;)

 

Annars idag har vi tagit det rätt lugnt. Jag hjälpte en granne som är 70+ att kratta hennes gård. Då var ju såklart Akila med o sprang o hoppade i alla lövhögar ;) haha jätte kul hade hon, mindre kul för mig dock.
Sen var jag o övningskörde o då satt hon därbak o tyckte att jag var jätteduktig hahah! :D Nu ligger hon o softar på trappsteget ner till vardagsrummet, o när jag skrivit klart dehär tänkte jag gå ut o träna lite m henne. Yep!

Igår så var jag o köpte Denstastix åt henne, som tydligen ska vara superbra för tänderna o minska plack o sånt m 80%. Men hon tuggade upp en sån på ungefär 1,5 min. Hur mkt hinner det hjälpa då liksom? Jag trodde att hon skulle ligga o tugga på en sån i kanske en halvtimme-timme iaf. Men men det kanske hjälper endå :) någon som vet? annars ska jag höra m nån så jag vet om det är värt o köpa nån fler gång.

Just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0