- 11/okt

Solen lyste idag igen, så det blev en repris på gårdagens morgonprommis :D Så mysigt..! När vi kom hem så hade precis pappas fru kommit hem från att ha varit borta i flera månader, det tyckte Akila om! ;) och hon skulle se till så att hon fick ett ooooordentligt välkommnande haha min tokiga tjej! Sen har vi inte gjort så mkt speciellt, övningskört, lekt på gården, tränat lite "fot" o "rulla runt", uppletande... och MASSA MYS såklart :D

Idag har jag tagit massor av bilder på min prinsessa så nu bjuder jag på en bildbomb! :D


 











och så den finaste :)

Kommentarer
Postat av: Tiina

Hej hej!

Det é så roligt och se alla bilder på lilla Akila som har blivt stor och så fin, och läsa om allt ni gör. Är så himla glad för hennes skull att hon fick ett så bra hem ch verkar må så gott :) Tänkte att jag skickar med några länkar på täcken och sånt, så kan du gå kolla om det finns nåt för er kanske.. Ha det gott och en jätte trevlig fortsättning till er alla... Kikar in här snart igen och läser om era äventyr och träning ..

Kram kram



http://www.obtrack.com/sv/index.html



http://www.hurttacollection.com/hem

2010-10-19 @ 07:53:46
Postat av: Tiina

oopps länkarna syns visst inte förrän man kommer ut med musen under texten ..hmm konstigt ..men men du får snurra runt med pilen där så kommer dom fram..hi hii ha de nu så gott ..kramis

2010-10-19 @ 07:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0