- 22/okt

Det har varit en riktigt bra dag idag :) det började snöa o jag hoppas faktiskt att den stannar denhär gången! Jag tycker det är supermysigt. Iaf, vi har mest lekt idag.. Akila älskar snön otroligt mkt alltså. Hon blir helt tokig o tycker aallt är jättekul :D Iofs tycker hon nästan alltid det, men det blir extra nu...
Jag gjorde en svår övning som jag inte trodde hon skulle klara. Att jag tar hennes kamp-leksak som hon ÄLSKAR, säger åt henne o sitta o "stanna" o så kastar jag iväg den när hon kollar på. Direkt efter vi har lekt med den också så hon är extra taggad på o ta den. Jag hade koppel på henne och det var tur det, för jag kastade somsagt iväg den och som väntat börjar hon springa efter men hon hinner ju bara ta 1-2 språng sen tar det ju stopp. Och då satte hon sig ner på en gång. Sen gjorde jag om det och då klarade hon det!!! helt otroligt :D Hon följde den med blicken hela vägen men hon lyfte inte rumpan. Jag blev så stolt.. hela hennes kropp skakade nästan för hon så gäääärna ville springa o ta den. Men endå ansträngde hon sig o satt kvar. Då sprang vi fram o kampade en liten stund, så fick hon vinna o sen gjorde vi om samma grej. Jag håller på träna på att när jag kastar en leksak åt henne elr kampar, så ska hon komma tillbaka med den till mig. Jag har låtit henne haft den förrut, men det är inge bra för hon ääälskar att bli jagad så hon försöker alltid få igång mig men det har jag lagt av med helt. Jag har kommit på att det verkligen inte är smart.. Så det ska jobbas bort :)
Men men nu bjuder jag på några fina bilder från idag! Sista bilden är dock från igår





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0