- 26/okt



Träningen med Akila går bra :) dom senaste dagarna har vi mest tränat på "låt bli-kommandot. Hon är sååå duktig! Hon kan motstå en köttbulle sakta rullandes förbi henne utan att hon försöker ta den. När hon ligger ner så rullar den o stannar precis framför hennes nos men endå låter hon den vara. Bäst är hon!! :love:
Idag ska vi träna på att när det kommer någon så ska hon ligga på en plats tills jag säger till att hon får komma o hälsa. Dehär tror jag kan bli väldigt svårt då hon är så människo-kär! Men det är väldigt bra träning på hennes tålamod :) så mamma är påväg hit snart så då ska vi testa detta. Wie vad kul :D

Och så en till grej. Idag vaknade jag av att mamma ringde och berättade att jag har fått lägenheten!!!!! Jag började gråta så glad blev jag, så nu flyttar jag o Akila till västerås efter nyår! Jag kunde inte varit lyckligare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0