- 7/okt

Ohh finns det nåt bättre än att vakna upp av Akilas små puffar o slickar i ansiktet? hahah NÄÄ :) blir lika lycklig varje gång när jag ser hennes stora fina kärleksfulla bruna ögon :) Jag skulle aldrig kunna hitta nåt finare!
Igår somnade vi alla 3 i sängen -jag, Akila o Wilma. Hahah lite trångt men sååå gosigt :) mina underbara!

Idag har vi inte gjort mkt än. Gått på en prommis sen har jag o Akila tränat "fot" med stora framsteg! Nu går hon brevid mig o direkt jag stannar så sätter hon sig ner o söker kontakt. Sååååå duktig!!! men jag vill fortsätta ett tag till o slipa på positionen innan jag lägger till kommando. Men det kommer inte ta lång tid innan detta sitter känner jag, wiiiee!

Nyss så fick hon söka upp kycklingbitar här i vardagsrummet, o jag avancerade jättemkt idag. La bitarna på dom konstigaste ställen. Jäättehögt upp så hon var tvungen att ställa sig på bakbenen o sträcka sig så långt hon kunde, under mattan, under stolsbenet, i en socke, i ett vinrör osv osv. Jag märker hur hon utvecklas o blir mkt bättre på att söka, o nosen har blivit mkt skarpare. KUL! :)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0