Hej hej!

Jag heter Josephine o jag bor i Umeåstad med min amstaffvalp Akila. Hon blir 8månader den 11okt. Jag har haft henne sen 8veckors ålder, alltså i ett halvår har hon varit min, o jag har njutit varje sekund av den tiden :)
Att jag kom på att börja blogga om mig o Akila är för att jag fick inspiration av en annan tjej som bloggar om sin hund o deras träning o tid tillsammans o det verkade skitkul så jag ville göra samma sak :D också för att steg för steg se hur hon utvecklas, kolla tillbaka osv. Hur gör man det på ett bättre sätt än m en blogg? ;)
Så här har jag inte tänkt skriva nånting personligt om mig, utan bara om Akila o våra träningar. Dag för dag, steg för steg.

Hursomhaver, igår köpte jag en klicker!!! :D Jag har dock ingen erfarenhet alls av hur man använder en sån utan jag har lärt mig genom att läsa på internet o kolla på videor. Så igår började jag med inklickningen, som ska ta 3 dagar. Dehär är jag otroligt taggad på o tror att det kommer vara superkul o bra för både mig o Akila :D


Här är en ny bild på min prinsessa!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0