- 13/okt

Burrrrr, iskallt ute idag..! Det var tom på gränsen till frost på marken. Vintern börjar alltså närma sig med stormsteg. Så nu ska jag börja leta efter ett täcke till Akila. Har någon nåt tips på nån bra hemsida? Jag vill ha ett täcke som är varmt, vattenavvisande och tål mkt lek i snö o endå sitter på plats. Jag har sökt litegrann tidigare men jag hittar bara för småhundar.. Men men

Wilma har varit här sen igår o det uppskattas verkligen av Akila :D Dom är ute o leker heela tiden o det är sjukt kul o kolla på :) riktig underhållning hehe. Dock blir det inte lika mkt träning m Akila, men några korta stunder per dag hinns med endå.. "fot" sitter 100% nu, med kommando o allt. Så senare ska jag börja träna på inkallning o sen "fot". Hittils har jag bara tränat det inomhus, så vi får se hur det går! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0